ÜLDTINGIMUSED

Lisaks siinloetletud tingimustele reguleerivad veebipoest www.wildcarrot.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

LEPINGU SÕLMIMINE

Wild Carrot OÜ ja kliendi vahel jõustub müügileping tellimuse lõppsumma laekumisest Wild Carrot OÜ arvelduskontole. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.

HINNAD

Wild Carrot veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.

TOODETE SAADAVUS

Wild Carrot OÜ teeb kõik võimaliku, et veebipoes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.

KOHALETOIMETAMINE

Tellimus toimetatakse kohale Sinu poolt valitud pakiautomaati - DPD, Itella või Omniva. Teenuse hind on nähtav tellimuse vormistamisel ja lisandub tellimuse summale. Üle 79€ ostu puhul on Eesti-sisene postitamine Sulle TASUTA.

Sinu tellimus postitatakse esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasumist.

Kui soovid kasutada muud transpordivõimalust (kaasaarvatud Eestist väljaspoole tellimisel), siis palun anna sellest teada info@wildcarrot.ee

TAGASTAMINE

Kõikidele netipoest ostetud toodetele kehtib tagastusgarantii 14 päeva alates kauba kättesaamisest, teatades sellest e-maili teel info@wildcarrot.ee. Tagastatav toode peab olema kasutamata ja siltidega. Tagastatud kauba eest kantakse 14 päeva jooksul (alates kauba jõudmisest Wild Carrot OÜ kätte) raha tagasi samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasutud on. Tagastamisele ei kuulu saatmiskulud, välja arvatud juhul, kui saabunud on tellitust erinev toode.

1. Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud
2. Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke.

VAHETAMINE

Tellides uue toote ja tagastades sobimatu, on võimalik teha vahetusi. Uue suuruse või mudeli saamiseks tee lihtsalt uuele tootele www.wildcarrot.ee veebipoes uus tellimus ja tagasta mittesobiv toode.
Juhul, kui sooduskampaania on uue tellimuse tegemise ajaks lõppenud, siis paraku varasema kampaaniahinnaga uut ostu teha ei saa.

KUIDAS TAGASTADA TOOTEID PAKIAUTOMAADI KAUDU?

Wildcarrot.ee veebipoe tellimustel tagastuskoodi ei ole. Pakiautomaadi kaudu tagastamisel tuleb tagastatavad tooted postitada uue erakliendi saadetisena ja tasuda postikulu.  DPD ja Omniva tagastuspunktid:

DPD Vääna-Jõesuu pakiautomaati / telefon +372 56315758
Omniva Vääna-Jõesuu pakiautomaati / telefon : +372 56315758

NB! Kauba saatekulu tagastamisele ei kuulu.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Wild Carrot OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wildcarrot.ee.
Wild Carrot OÜ-l on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja Wild Carrot OÜ ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD

Wild Carrot OÜ vastutab Sinu ees ning Sina vastutad Wild Carrot OÜ ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Wild Carrot OÜ ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Wild Carrot OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Wild Carrot OÜ ei võinud ette näha (vääramatu jõud).

Wild Carrot OÜ ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.

TINGIMUSTE MUUTMINE

Wild Carrot OÜ-l on õigus veebipoe arengust tulenevalt ning veebipoe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada.

Shopping Cart